escapism = pkp

kemaafan itu mulia. *ketuk hati* are you okay, my dear?

Allahumma lapangkanlah hati :')

satu tahun tiga bulan - akid? masyaallahi Allahuakbar. lamanya, nanti 5 tahun, 10 tahun akan datang mesti aku menyesal sebab setahun lebih gap aku tak post. ngee. anyway, comeback? comeback. hiks.

just a perfect me time (family time) - Alhamdulillah.

I love PKP, somehow.

-

nothing else, hanya sepi di sini (blog), tetapi hidup penuh penitian dalam mencari erti. I do learn my life in a hard way and I will always be.

"kalau you ikut cara I, emas-emas semua I sediakan untuk you" -pengumpan-

Ya Tuhan, kerana yang memegang hati ini hanya Engkau, maka ikatlah hati ini sentiasa di dalam kebenaran dan kebaikan, walau sejelek apa pun ia.

"boleh tak kau jangan susahkan aku dah?" -pencopetduit-

sampai satu masa, aku putuskan, kau tak layak untuk aku hormati. noktah

"kau ikutlah apa aku kata, kalau tidak aku yang kena"  -sipujukrayu-

secara nyata kau minta aku untuk menutup pengkhiatan, penipuan dan kerosakan dan di akhirnya kau kata pada aku; kau tu yang bermasalah besar.

"aku tak nak kisah pun apa masalah kau" -situkanglari-

terdiam. rasa punah untuk kekalkan membalas keburukan dengan kebaikan, kerana akhirnya kita juga semakin dipijak.

this is the real sick. I cry.

-


there's must be something why Allah puts me here, right?
dear future me, I helped you a lot, didn't I? :)

Comments

Popular Posts