undur tanpa suara


bertahun aku bisu
dari riak rasa yang butuhkan dirimu
mungkin sudahku temui kehidupan
dari aku menang dalam angan-angan

rasa itu ada
cuba ku pulang semula
pada Tuhan
cuba ku pelihara
meski diriku takku pedulikan

malu mengungkapkan rasa
mentahnya terasa
bila martabat perasaan diperendah
sedang ia hadiah
kiriman suci dari Tuhan

aku malu mengharap Tuhan menghadiahkan
dirimu untukku
kerna masih belumku
hadiahkan diriku
abdi pada Tuhan. 

~ maaf . kaki berat melangkah . maaf . hati masih merindu . maaf . bayangan kau masih di sini ~

- diari kaherah 2013 - 




# cheezy cheezy nya terasa. why amirah sangat cheezy selama ini.
# kenapa pulak aku terjumpa luahan ni dalam diari dulo-dulo, geli.
# tapi comel. lulz.

# rindu kaherah dan seisinya
# putus cinta dengan kaherah paling perit yang pernah aku rasa

# boleh lah aku bakar diari ni malam ni. kahkah.
# randomposting # noheartfeeling

Comments

Popular Posts