will you hate me?

nanangessss T.T

cukuplah kes sesat satu hari ni, dari pagi sampai ke petang, oh God. seronok yang memenatkan gila. tapi enjoy je sambil membebel tak berhenti. tutup radio melalak bebel sorang-sorang. solehah sangat perangaiii --'
dari ke tujuan asal aku nak pergi Mulaut, sesat ke Kilanas yang simpang ke berapa entah, lepastu terlajak ke Tutong ah... serious lah aku tak khatam lagi jalan sini. hadehh.
oh pagi tadi masa nak pergi kelas tambahan pun boleh sesat. apeke benda lah yang mengganggu fikiran ~

ekceli, esok kena hantar esaimen. dan memang aku tak sentuh lagi benda alah tu. grr. esaimen tu apa seh. malam sikit baru buat T.T lagi dua hari exam final. sekian dua hari lagi. sekian. T.T

hm.

~

tadinya,

biarlah penat macam mana pun, biarlah panas peluh sesat cemana pun.

rasa makin nak nangis sebab dapat jumpa akhowat terchenta. walau aku tak tahu berapa banyak kali aku tersengguk-sengguk tertidur dalam usrah tadi. keperluan diri, sendiri kena cukupkan. alhamdulillah. mungkin ada berkat dalam tidur tidur aku tu? ehee. *peace

#maafcakap
#tapiperlu





















-

untuk perkara pelik yang berlaku dua minggu ni,
yang menambah kepelikan dalam diri aku.

cukup-cukuplah nak menggoda aku, aku tak minat.
cukup-cukuplah kau dah sambar kasi aku jatuh tersembam
lepastu kau blah dan gelakkan? keji. keji. keji.

mohon ber-ambus.
serious said.

Comments

Popular Posts