nak apa? happy :D

ahhh!
Alhamdulillah. finally, kepala makin ringan. segala jenis assignment dah ku hantar dengan riang nyewwwww. tahu tak kebahagian apakah hari iniii.
fuh! macam nak terbang lagi naik parasailing! sebab time tu keindahan diaaaa MasyaAllah! ekceli ada exam seh bulan depan. final semester satu. dan aku masih tak menyentuh buku untuk ulangkaji buat nota ke apa. mohon lah hari ni aku nak bergumbiraaa!
start esok la kot aku mula. ekkk. hadeh.
#khabar hari ini

~

terlalu banyak culture shock aku kat sini, yang bila aku nak list kan or explain ke apa aku rasa memang susah orang nak faham. so better simpan sendiri.

pelik ke tak pelik, mungkin sebab dah makin besar so tarikan untuk nak berperangai ikut norma manusia 'yang rasa dah cukup besar' tu, semua benda nak buat, hukum tolak tepi, selit dalam lobang, tak nak ambil kira. feh mengerikan. mungkin lah.

tapi apa guna, kalau dah kata hati tu pernah celup Islam tapi perangai haram? hm? jawab sendiri mira oi.

random talk.
kadang kadang gerak hati yang tak sedap tu kena ambil kira, kot kot la makin terjun gaung. ye dak?

tapi boleh lah kot menangis tak henti kalau rasa jahiliyyah tu buat hati rasa dibelai-belai.

Allahu, mana iman seh.

moga Allah pelihara.

*nak tahu antara perangai orang yang melampaui batas?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

*bila rasa diri sendiri serba cukup! bongkak!

Alhamdulillahi ala kulli hallin wa astaghfirullaha ala kulli zanbin.

Comments

Popular Posts