here i come!

Alhamdulillah 'ala kulli hal.  
Bismillah. 
tak perlu cemburu. dengan cinta hati saya ini. heh. tak tahu lah makin hari makin cinta pula sama tanah tengah ini. kekasih gelap la. banyak benda aku belajar kat sini! aaa aku cinta kauu laa egypt. ishh susahnya nak meluahkan benda yang terpendam! cun cun je eyh kat sana nanti.

esok flight. dan sangat tak sabar nak jejak sana! oh egypt. kau dah buat aku luluh. XP
no matter what. BIG TIME lah! walau thaurah ke demonstrasi ke hapaaa ke kau tetap kat hati aku. XP thanks kota kaherah. banyak perkara kau ajar aku. dan langit yang manaungi egypt selalu melihat langkahku. suasana malam juga yang selalu menemani aku. ahh semua perkara tentang egypt aku dah rindu.

long live egypt! tahyaa Misr!

eh. mahu syabab Misr boleh? *muke gedik minx penampar*
klau tak pure punn, lelaki malaya yang study sana pun okey...*aku..aku boleh pengsan, ngeri wohh*

# the cinta sedang di awangan. sue me. haha

# the ticket sudah ada di tangan. yeah mahu terbang!

# egypt ku sayang. tunggu aku eh.

# moga cun sajaa XD insyaallah.

thanks Allah. thanks thanks and thanks.

Bismillahi awwal wa akhiruhu.
Misr, aaati ilaik. lillahi taala.

Comments

Popular Posts